Je staat op, trekt je meest charmante joggingbroek aan, schuift je voeten in een stel pantoffels en strompelt naar je koffiezetapparaat. Het is weer een werkdag, in deze coronacrisis werken we bijna allemaal vanuit huis. Dus je gaat zitten op de bank, klapt je laptop open en start deze op. Op dat moment springt Mobli, de kat, op schoot. Hij drukt met zijn onhandige pootjes net op een spammailtje waardoor je een Trojans paard binnenhaalt. Dit is natuurlijk niet een écht paard, maar een virus!
Slecht nieuws natuurlijk, want dit wil je niet op je computer. Je pakt snel je telefoon en surft naar de websites van PcBrains.nl en maakt een afspraak op hun website. Gelukkig kan je zelf aangeven welke datum en tijdstip je thuis bent voor het ophalen van je apparatuur. Je klikt de eerste de beste optie aan, want dit moet rap worden verholpen natuurlijk. Al snel word je teruggebeld door een medewerker die jouw afspraak bevestigd en nog even het probleem met je doorneemt. Wat een opluchting! Je krijgt tussendoor een mailtje met de status én het wordt binnen 3 dagen gerepareerd!
3 dagen later
De deurbel gaat. Daar staat ‘ie hoor, de beste man, met jouw computer netjes verpakt. “Het paard is verdwenen” zegt hij met een glimlach. Maar jouw glimlach is groter, want jij hebt je computer terug en die is volledig virusvrij. Nadat je de beste man hebt bedankt voor de super snelle service, vertelt hij je dat mocht je ooit eens je mobiele telefoon, om welke reden dan ook, wil laten repareren, dat je ook bij hem terecht kan. Die is zelfs binnen een dag klaar!
Bedankt PcBrains!